Greita ir patogi buhalterinė apskaita – misija įmanoma!

Tam, kad įmonės veikla būtų sėkminga, būtina ne tik verslo strategija, su numatytais uždaviniais bei siekiamais rodikliais, bet ir puikiai organizuota veiklos aptarnavimo grandinė, susijusi tiek su žmogiškųjų resursų valdymu, tiek su nepriekaištingu finansų valdymu bei administravimu. Jei jaučiate, jog nesate pajėgūs išlaikyti tam tikrą etatinių samdomų darbuotojų skaičių, visuomet galite samdytis reikalingos srities profesionalus, kurie užtikrins, jog jūsų įmonės buhalterinė apskaita būtų tvarkoma tinkamai, laikantis visų teisinių reguliavimų bei valstybinių reglamentavimų.

Mitas yra tai, kad iš išorės specialistus, galinčius administruoti įvairias finansines operacijas, teikti ataskaitas bei metines deklaracijas, vykdyti mokestinių prievolių mokėjimus, atsižvelgiant į įmonės ar individualios veiklos specifiką. Yra keletas priežasčių dėl ko verta kreiptis profesionalios pagalbos. Visų pirma, dėl to, kad jūs patys galite dėliotis savo prioritetus pagal poreikį, pvz. atlikti tam tikrą finansinių operacijų kiekį, suvesti pajamas ir išlaidas į sistemą, atlikti darbo užmokesčio mokėjimus, atsiskaitymus už įsigytas prekes ar paslaugas bei kitus darbus.

Kokias paslaugas galima užsisakyti, samdant buhalterinės apskaitos specialistą

Samdant buhalterinės apskaitos specialistus yra sudaroma paslaugų atlikimo sutartis, kur numatoma kokius konkrečius darbus jie įsipareigoja atlikti. Pavyzdžiui, tai gali būti pirminių finansinių dokumentų administravimas ir suvedimas į apskaitos sistemą; įvairių finansinių ataskaitų parengimas bei pateikimas įmonės vadovui ar atsakingoms institucijoms; ilgalaikio turto apskaita; darbo užmokesčio skaičiavimai; personalo dokumentacijos tvarkymas; specializuotos ūkio apskaitos vedimas.

Būna taip, kad nutinka įvairių situacijų, pavyzdžiui staigiai keičiasi verslo kryptis, sumažėja pardavimai, įmonės veikla tampa nuostolinga, įvyksta greita didelė darbuotojų kaita, tuomet gali būti, kad kurį laiką įmonės buhalterija nebuvo tinkamai tvarkoma ar buvo apleista. Tada geriau nerekomenduojama vengti atsakomybės, o kreiptis profesionalios pagalbos į buhalterines paslaugas teikiančias įmones. Jų pagalba, bus pilnai peržiūrėta buhalterinė apskaita, patikrinami visi pirminiai finansiniai dokumentai (pirkimo-pardavimo sutartys, PVM sąskaitos ir ataskaitos), tikrinamos skolos ir vykdyti finansiniai įsipareigojimai. Pagal poreikį, už praėjusius laikotarpius įmonės apskaita gali būti suvedama naujai.