Garsiausi pasaulio logotipai ir kodėl jie tokie sėkmingi

Tai galinga rinkodaros priemonė, galinti sukurti arba sužlugdyti įmonę. Puikus logotipas yra iš karto atpažįstamas, perteikia pagrindines įmonės vertybes ir išskiria ją iš konkurentų. Šiame tinklaraščio įraše apžvelgsime garsiausius pasaulio logotipus ir išsiaiškinsime, kodėl jie tokie sėkmingi.

TOP 5 prekių simboliai – kuriuos tikrai žinote

Nike yra vienas iš ikoniškiausių logotipų pasaulyje. Jis paprastas, tačiau iš karto atpažįstamas ir puikiai perteikia prekės ženklo žinutę apie sportinį meistriškumą. Nike yra puikus pavyzdys, kaip svarbu turėti gerai sukurtą logotipą; be ikoninio varnelės logotipo bendrovė nebūtų tokia sėkminga, kokia yra dabar.

Dar vienas itin sėkmingas logotipas – Apple logotipas. Nuskintas obuolys unikaliai simbolizuoja ir kompiuterių įmonę, ir vaisių, o elegantiškas, minimalistinis dizainas puikiai perteikia pažangiausią Apple kompanijos įvaizdį. Kaip ir Nike, Apple savo prekės ženklo identitetą sukūrė pagal savo logotipą ir dėl to išlieka vienu labiausiai atpažįstamų prekės ženklų pasaulyje

Google yra dar viena bendrovė, kurios logotipas yra jos prekės ženklo sinonimas. Ryškiaspalvės raidės ir paprastas dizainas yra iš karto atpažįstami ir puikiai perteikia žaismingą Google įvaizdį. Logotipas yra ne tik vienas žinomiausių logotipų pasaulyje, bet ir vienas veiksmingiausių; tyrimai parodė, kad žmonės labiau linkę pasitikėti įmonėmis, kurių logotipai yra lengvai atpažįstami

McDonald’s auksinės arkos. Joks garsių logotipų sąrašas nebūtų baigtinis, jei nepaminėtume McDonald’s auksinių arkų. Išskirtinė arkų forma iš karto atpažįstama net iš tolo, todėl jos tapo greito maisto sinonimu visame pasaulyje. Arkos yra tokia neatsiejama tapatybės dalis, kad lėktuvų pilotai jas netgi naudoja kaip navigacijos taškus!

Coca-Cola rašto logotipas. Paskutinis, bet ne mažiau svarbus mūsų sąraše yra klasikinis Coca-Cola rašto logotipas. Raudona ir balta spalvos yra „Coca-Cola” sinonimai, o tekantis šriftas puikiai perteikia energijos ir judesio pojūtį. Šis logotipas buvo toks sėkmingas, kad „Coca-Cola” jo beveik nekeitė nuo pat debiuto prieš daugiau nei 100 metų; tokia išliekamoji galia išties reta

Logotipų kūrimas yra svarbus dalykas

Kaip matote, yra keletas veiksnių, lemiančių logotipo sėkmę. Puikus logotipas turėtų būti paprastas, atpažįstamas ir atspindėti įmonės vertybes. Kurdamos logotipą įmonės turėtų atsižvelgti į šiuos veiksnius, kad sukurtų dizainą, kuris padėtų joms pasiekti sėkmę.

Daugiau galite pasiskaityti https://dalmantaite.com/logotipas/gero-logotipo-paslaptys/