Google reklama: vykdau, bet nesėkmingai, kodėl?

Google reklama naudojasi daugybė įmonių – nuo mažu lokalių verslų iki tarptautinių didelių įmonių. Dažnai Nomadomas reklamos specialistai išgirsta tokius žodžius iš naujų klientų: ,,vykdėme Google reklamą, bet nesėkmingai’’. Kodėl taip yra? Dažnai vykdant reklamą savarankiškai nėra iki galo optimizuojamos reklamos, teisingai parenkami nustatymai ar padaromos kitos klaidos, kurios veda į nesėkmę. Tokiu atveju savo reklamai skirtus biudžetus švaistote be reikalo. Tad kokios yra pagrindinės atliekamos klaidos ir ką reikia daryti norint turėti efektyvią reklamą?

Google reklamos dažniausios klaidos

Google reklama daroma savarankiškai gali savyje turėti daugybę klaidų. Tačiau yra keletas pagrindinių, kurias sutvarkant pagerės ir rezultatai. Visų pirma – tinkami raktažodžiai ir jų panaudojimas skelbimuose. Norint turėti aukšto kokybės balo skelbimus, juose turit būti jūsų įrašyti raktažodžiai. Tiek antraštėse, tiek aprašymuose vieną kartą panaudokite įvestą raktažodį ir pamatysite – skelbimo balas iš karto bus aukštesnis. 

Google reklama yra paremta raktažodžiais, tačiau yra ir kita jų pusė – neigiami raktiniai žodžiai. Dažnai apie tai nėra pagalvojama, tačiau tai labai svarbus aspektas. Pavyzdžiui, reklamuojate paslaugas, kurios yra mokamos, bet nepridėjote neigiamo raktažodžio ,,nemokamai’’. Tokiu atveju, visiems, kurie ieško paslaugų nemokamai, bus rodomi skelbimai, žmonės ant jų spaus, bet pamatę, kad yra mokestis, iš svetainės išeis. Tokie apsilankymai nėra gerai nei jums, nei patiems žmonėms. Dažniausiai šios situacijos pasitaiko su plačiais ir frazės raktažodžiais. Google reklama bus efektyvi, kai pridėsite įvairius galimus raktinius žodžius, kurie nėra jums tinkami prie neigiamų žodžių sąrašo. 

Google reklama iki šiol veikė puikiai, tačiau dabar nebe, kas atsitiko?

Google reklama – dinamiškas, nuolat besikeičiantis ir tobulėjantis dalykas. Rinkoje atsiranda naujų žaidėjų, naujų sprendimų ir variantų. Tad tik paleisti Google reklamą ir ją palikti veikti tiesiog savaime neužtenka. nuolat stebėti, kontroliuoti, keisti, adaptuoti yra būtina norint, kad reklamos rezultatai nekristų.

Stebėti savo pokyčius reklamoje nebūtina keikvieną dieną, tačiau bent kartą per savaitę skelbimų ir reklamos peržiūrėjimas tikrai duos naudos. Taip galie stebėti, ar taikote į reikiamą auditoriją, ar neatsiranda kitų, dar nematytų, neigiamų raktinių žodžių, o gal kaip tik – rasite tai, ką pamiršote pridėti. Taip pat pastebėjus, kad Google reklama nebėra tokia efektyvi, galite pasidaryti vidinį auditą – peržiūrėti veikiančius skelbimus, perskirstyti biudžetus, pakoreguoti kampanijas ar skelbimus. 

Ar verta pasitikėti specialistais?

Google reklama – subtilus ir daug žinių reikalaujantis reklamos būdas. Todėl, jei vis dar kyla klausimų, ar verta pasitikėti specialistaias, atsakymas – tikrai taip. Specialistai padės ne tik parinkti tinkamus raktinius žodžius bei paruoš profesionaliai skelbimus, bet ir atliks analizes ir reikiamus vėlesnius pakeitimus vietoj jūsų. Taip jūs sutaupysite laiko ir nereikalingo pinigų išleidimo reklamoms, kurios neatneš jokios naudos.